viernes, 26 de octubre de 2012

Conferència de Francesco Tonucci

Ahir els alumnes d'educació primària de la universitat Blanquerna vam poder assistir a una gran conferència sobre l'educació on el senyor Francesco Tonucci va respondre a unes questions molt interesants que li va proposar en primer lloc el professor de gitic Miquel Àngel Prats i posteriorment algunes persones del públic, entre elles alguns alumnes de Blanquerna.
La conferència es va dur a terme a l'auditori del Macba, al Raval, i va tenir la durada aproximada d'una hora i mitja.
En ella, el senyor Tonucci ens va il·luminar amb els seus coneixements sobre la pedagogia i els nens, tot i que va dir algunes coses en contra de l'actual escola, com per exemple que té problemes, que no haurien d'haver-hi classes tal i com les coneixem, ja que opina que són gàbies.
La conferància em va agradar molt, i vaig pendre apunts d'allò que em va semblar interessant i espero impacient tornar a sentir una altra conferència d'el senyor Tonucci.
Em vaig sentir molt identificat en algunes coses que va dir en Tonucci, ja que en moltes ocasions les seves opinions coincidien amb les meves, com ara quan afirma que les noves tecnologies han de ser el motor de l'educació per a les futures generacions, ja que vivim en un mon molt tecnificat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario