viernes, 2 de noviembre de 2012

Futures pràctiques a l'escola Dovella

El passat dia dilluns 29 d'octubre vaig conèixer a la que serà durant un dia (el 15 de novembre) la meva guia "madrina" durant la setmana d'activitats extraordinàries, la Susana Peidró.
Durant la SAE estaré un dia fent pràctiques a nens i nenes de quart de primària a una escola i aprenent tot el possible sobre l'educació i l'ensenyança, però a través de l'observació i la realització en directe, ja que la meva madrina ja porta uns dies allà, i afirma que és una escola encantadora, on els alumnes no tenen llibres ni fan exàmens, sinó que aprenen i s'eduquen a través dels treballs en equip i les diverses activitats que es realitzen allà.
Aquesta magnífica escola es diu CEIP  Dovella i està situada al carrer Mallorca.
Cosidero que és una altra forma d'educar també vàlida, ja que els alumnes aprenen a treballar en equip i a realitzar-se com a persones en un context més obert i d'una manera molt més original, fet que els hi obra la ment cap a un futur on el treball en equip és bàsic pel progrés.
Espero impacient que arribi aquesta setmana per poder anar allà i aprendre en directe sobre l'ensenyança dels nens, tot i que fa dos estius ja vaig fer pràctiques de monitor d'un campus esportiu, i ja en tinc una petita experiència.
Deixo aqui l'enllaç d'un video on surten nens i nenes d'aquesta escola fent un taller i demostrant les característiques de l'escola esmentades anteriorment.
http://www.youtube.com/watch?v=Zz2pl5yBetU




No hay comentarios:

Publicar un comentario