viernes, 21 de diciembre de 2012

Última setmana del primer semestre


Aquesta setmana ha estat la última del meu primer semestre universitari.
La setmana passada comentava en aquest  blog que havia estat una setmana d’infart plena de treballs i exposicions, i que estava orgullós d’haver-la superat amb èxit; però he de dir que aquesta setmana ha estat similar a l’anterior en quant a treballs, especialment el dimecres.
Dimecres vaig haver d’entregar dos diaris importantíssims en els quals apareixien dades que s’havien treballat durant tot el semestre (o sigui que la magnitud i la importància dels treballs eren immenses)
El primer era el diari dels pedagogs, de l’assignatura història i antropologia de l’educació: en aquest treball havia d’explicar les teories i les filosofies d’ensenyament de diversos pedagogs treballats durant el semestre com ara Rousseau, Kilpatrick o Deawey, i donar posteriorment la meva opinió personal, i l’altre treball era el diari de seminari, on havia d’explicar dia a dia les sessions de seminari i les meves aportacions i impressions al respecte.
Com podem veure són dos treballs de gran magnitud que requereixen molta feina diària, tot i que vaig anar fent esborranys dia a dia, he de ser honest i dir que gran part de la feina la vaig deixar per al dia d’abans, i vaig passar una nit dura i sacrificada, però al final em van sortir dos treballs força bons, especialment el diari dels pedagogs.
El dia següent em vaig reunir amb el meu company de treball i vam acabar de perfilar la nostra pàgina web de gitic sobre l’escriptor i pedagog Màrius Serra, i també ens va quedar força bé, segons la nostra opinió.
I per acabar em trobo a casa avui dia divendres acabant de perfilar el meu DPA amb les últimes impressions generals d’aquest espectacularment educatiu primer semestre del meu primer any de la carrera d’educació primària a la universitat Blanquerna.
Estic molt content de poder estar aquí i continuar aprenent sobre com ser un bon mestre i formar a les futures generacions.








No hay comentarios:

Publicar un comentario